سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست نوشته خودم از عشق

سلام عزیزم امیدوارم که حالت خوب و خوش باشه و از اینکه اومدی وبلاگم ازت خیلی ممنونم. . .


خب راستش من در مورد عشق میخواستم مطالبی رو به محتویات وبلاگم ارسال کنم که ترجیح دادم خودم درموردش براتون بنویسم. . .


جالبه که عده ای از دختران معتقدند که پسران همچون سنگی هستند که هیچ احساسی ندارند که ما بهش میگیم: Feel Less

اما باز جالب تر از این یه عده از پسران معتقدند که دختران هیچ حسی ندارند و همچون سنگ بی احساس هستند و باز هم تکرار اصطلاح بالا.

من اینجا یک سئوال دارم از شمایی که با خودت درگیری که کدومش درسته؟! آیا واقعا مطمئنی که سنگ دل نداره؟! یک سنگ وقتی در مجاورت رطوبت و ... قرار میگیره و یا گرم و سرد میشه متلاشی میشه!! یک سنگ وقتی میشکنه دیگه نمیتونی تیکه هاشو بهم بچسبونی!! یک سنگ میتونه اونقدر باارزش باشه که تو بهش عشق بورزی خانومی که طلا از دست و گردنت و گوشت آویزونه و....

خب پس فهمیدیم که اگر یک سنگ که از هیچ ویژگی انسانها برخوردار نیست هم بهش بی احترامی بشه میشکنه و از بین میره و اگر یک سنگ هم بهش احترام قائل باشی میشه زمرد و طلا و یاقوت و فیروزه و... که وقتی گوم میشن تو به خودت فیتیله پیچ میری که وااااااااااای کو گردنبندم و تا یه 3 ماهی افسردگی میگیری!!!!


ببین برادر و خواهر گلم شما وقتی اسم یک هوس رو عشق میزاری باید منتظر یکسری از فرکانسهای منفی باشی که ذهنتو فیلترینگ کنه و اگر چنین رابطه با فلان کس داری بدون که این فرکانسها از شعاع چند صد کیلومتری در کمین شما نشسته اند. لذا الان با خودت میگی:   هه این عشق منو دست کم گرفته و نمیدونی که چقدر عاشق همیم. منم میگم ایشالا به پای هم پیر شید.


لطفا شما که اینقدر صادق و با متانت هستید اسم این روابط مسخره که مشت کلمه از جمله:(عشقم؟ عزیزم؟ نفسم؟ جیگرم؟ دورت بگردم....) با هم درگیر هستند رو عشق نذار چون اولا عشق یک حس و یک استراتژی رماتیکی است که فقط در عمرت یکبار تجربه و ترجمه خواهی کرد و اون یکبار اگر به چند بار دایورت بشه بدون که ناخالصیشو خودت کم کردی و یک عشقی که میتونسته 100% باشه به یک نفر و در آینده خوشحال و خوشبخت بشی رو اومدی به 5 تا 20% تقسیم کردی و آخرشم با کسی که بالاخره ازدواج میکنی با همون 20% ازدواج میکنی و امکان داره که هر نسیم خنکی از هر سو عشق شما رو با خودش ببره.

پس تو خواهر و برادری که دم از عشق میزنی بدون نه دخترا سنگدلن و نه پسرا.... بلکه هردوشون مقصرند که بهم جولان دادن که مراتب زیر به حد بینهایتش برسه. . .

شما خوبی؟ تو خوبی؟ خوبی؟ خوبی عزیزم؟ عزیزم چطوره؟ میگم عشقم؟ عشقم؟ نفس من کجاس؟ جیگر من کجاس و..... که به جاهای باریک ترم میرسه که میگه خدای من کجاس؟!

این سلسله مراتب تکرار میشه طبق پترن زیر:

ابتدا هفت پشت بیگانه....کم کم داداش....کم کم داداش جونم.....کم کم جونم....عزیزم.....نفسم و عشقم.......آقا بالاسر.....بابای بچه هام.....دوماد ننم....

و باز اینها هردوشو از منبع زیر سرچشمه میگیره:

تکلم درخواستی و یا کمک.....آشنایی(اصل میدی؟).....خانوادگی(داداشی)......احساساتی(عشقم)......تمام و شکست و برو بمیر


دست نوشته ای بود از خودم که در مورد عشق نوشتم و امیدوارم که خوشتون اومده باشه.


عشق فقط یکبار در عمرت اتفاق خواهد افتاد و همچون گلوله ایست که اگر بی هدف شلیک شود....ممکن است مغز خانواده ات را متلاشی کند.


حواست را خوب در این جامعه ای که گرگها لب و دهنشون آویزونه جمع کن عزیزم.


والسلام.



♥ شنبه 95/10/18 ساعت 9:26 عصر توسط amirali